Jak działa Mapa Benefitów
Mapa Benefitów powstała w dwóch celach: aby ułatwić wyszukiwanie i wybór odpowiednich benefitów oraz jako miejsce prezentacji oferty dostawców rozwiązań benefitowych.
Jeśli szukasz benefitów do swojej firmy…
Chcemy, aby korzystanie z Mapy Benefitów było dla Ciebie jak najprostsze i najbardziej efektywne!
- Przeglądaj oferty umieszczone w Mapie
Możesz przeglądać oferty w podziale na wygodne kategorie, możesz również skorzystać z wyszukiwarki. - Kliknij w miniaturę wybranej oferty
- Zapoznaj się z treścią oferty
Sprawdź opis oferty, zdjęcia, materiały wideo. - Skontaktuj się z dostawcą i porozmawiaj o szczegółach
Chcesz skorzystać z wybranego benefitu lub dowiedzieć się o nim więcej? Skorzystaj z danych kontaktowych. Napisz lub zadzwoń do wskazanej osoby. W rozmowie nie zapomnij powołać się na Mapę Benefitów!
Jeśli chcesz zaprezentować swoje rozwiązanie…
Mapa Benefitów to platforma, na której możesz prezentować swoje rozwiązania. Pamiętaj, że w ramach jednej wizytówki prezentujemy konkretny benefit – nie całą firmę!
- Zarejestruj się lub zaloguj
Jeśli wcześniej nie korzystałeś z Mapy wpisz swój adres e-mail w formularzu „Zarejestruj się”. Mailem otrzymasz potwierdzenie rejestracji oraz hasło, którego będziesz używać do logowania się w serwisie. Jeśli jesteś już naszym użytkownikiem, w formularzu „Zaloguj się” podaj swój adres e-mail i hasło. - Dodaj swoją ofertę
Po zalogowaniu zostaniesz przeniesiony do widoku Twojego konta. W ustawieniach swojego konta możesz przejrzeć swoje ostatnie zamówienia, zarządzać adresami płatności i dostawy oraz zmieniać hasło i szczegóły konta.
Jeśli chcesz dodać ofertę kliknij w przycisk „Pokaż swój benefit” znajdujący się w nawigacji strony. Wybierz interesujący Cię wariant oferty: Stanard lub Premium. - Opłać swoje zamówienie
Wypełnij dane płatności i opłać je wygodnie dzięki szybkim płatnościom online. Otrzymasz mail potwierdzający zakup. - Edytuj swoją ofertę
Oferta, którą właśnie opłaciłeś, dostępna jest już w Twoim panelu zarządzania ofertami (link do panelu znajdziesz w zakładce Moje konto → Oferty). Z listy wybierz właściwą ofertę; zostaniesz przekierowany do trybu edycji. Wypełnij wszystkie pola, dodaj zdjęcia i kontakt do osoby, która będzie mogła poprowadzić rozmowę z zainteresowaną osobą. Gdy zakończysz edycję, kliknij „Opublikuj ofertę”. - Poczekaj na akceptację oferty
Aby zapewnić, że w Mapie są najwyższej jakości propozycje benefitów, każda nowo zgłoszona oraz ponownie edytowana oferta musi zostać zatwierdzona przez administratora serwisu. Maksymalny czas akceptacji to dwa dni robocze – zwykle odbywa się to w ciągu kilku godzin. Jeśli administrator będzie mieć uwagi do oferty – skontaktuje się z Tobą. - Twoja oferta jest już online – czekaj na pierwsze zgłoszenia!
Brawo! Twoja oferta jest już widoczna w serwisie. Co możesz zrobić teraz?- Dodać link do oferty na swoje profile społeczościowe.
- Zdecydować się na kolejną ofertę i prezentację kolejnego benefitu!
- Zapytać nas, jak jeszcze możemy dotrzeć do odbiorców z Twoją ofertą!
W razie pytań, zapraszamy do kontaktu! Mail: kontakt@mapabenefitow.pl, telefon: 22 314 14 19.