facebookinstagramlinkedinsearchtwitter

Porozmawiajmy o benefitach!

Już za chwilę odbędzie się wyjątkowe wydarzenie w całości poświęcone tematyce benefitów pozapłacowych. Forum MeetBenefit to wyjątkowa okazja na wymianę doświadczeń i poznanie rynkowych nowości.

Druga edycja forum MeetBenefit odbędzie się już 23 września br. Z oczywistych względów dyskusje i prelekcje w dużej mierze krążyć będą wokół tematu pandemii koronawirusa. Zaproszeni eksperci będą nie tylko mówić o tym, jak zmienia się podejście firm do benefitów, ale również o tym, jaką mają one przyszłość, które rozwiązania zyskiwać będą na popularności, a które przestaną mieć aż takie znaczenie.

Poniżej prezentujemy tematy wybranych wystąpień:

  • W stronę potrzeb! Czyli o jakich podarunkach na święta marzą pracownicy firm? 
  • Financial Wellness – realne benefity na niepewne czasy.
  • Z jakich benefitów korzystają pracownicy, a jakich oczekują w czasie kryzysu? Wyniki badań.
  • Benefity przyszłości – czyli dobre rozwiązania na trudne czasy.
  • Wellbeing, społeczności i benefity firmowe. Jak możesz wspierać employee experience?
  • Zadowolony pracownik i co dalej? Job-crafting – w stronę potrzeb i możliwości. Gdy mikro działania przynoszą makro efekty.

MeetBenefit to doskonała okazja, aby nie tylko porozmawiać z osobami, którzy na co dzień zajmują się tematyką benefitową w swoich organizacjach (akredytacje uczestnictwa przyznawane są jedynie praktykom). To także szansa na poznanie rynkowych nowości i trendów. Swoje rozwiązania prezentuje grono wyselekcjonowanych partnerów.

Forum odbywa się w formule hybrydowej: uczestnicy mogą w nim wziąć udział zarówno stacjonarnie (w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie) oraz online. Serdecznie na niego zapraszamy!

Więcej informacji i bilety na: meetbenefit.pl.